مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:262023-02-16اقتصادي

8 میلیارد ریال اعتبار برای واکسیناسیون دام و طیور چهارمحال و بختیاری جذب شد


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات واکسیناسیون و مایه کوبی دام سبک و سنگین و طیور بومی استان با جذب 8 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

- محمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعتبارات ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور در قالب واکسیناسیون دام و طیور با برنامه ریزی و اقدامات لازم در این اداره کل جذب و عملیات واکسیناسیون تب برفکی دام سبک و سنگین و نیوکاسل طیور بومی در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: انعقاد قرارداد با بخش خصوصی جهت مایه کوبی دام سنگین روستایی و عشایری به تعداد 37 هزار راس گاو و گوسفند به ارزش 2 میلیارد ریال برای مقابله با بیماری لمپی اسکین و تب مالت ، انعقاد قرارداد برای مایه کوبی 675 هزار راس گوسفند و بز علیه بیماری تب برفکی به ارزش 4 میلیارد ریال و انعقاد قرارداد مایه کوبی طیور روستایی و عشایری 54 هزار قطعه بر علیه بیماری نیوکاسل به ارزش 2 میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: توصیه هایی با توجه به شرایط جوی به دامداران داده شده تا آذوقه و داروی مورد نیاز خود را به مدت چند روز جذب کنند همچنین تذکر داده شده تا مناطق نگهداری دام هایشان ایمن باشد و در معرض ریزش نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 میلیارد ریال اعتبار برای واکسیناسیون دام و طیور چهارمحال و بختیاری جذب شد

8 میلیارد ریال اعتبار برای واکسیناسیون دام و طیور چهارمحال و بختیاری جذب شد