مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-16پزشكي

عیدی کودکانه و آشتی با کتاب خوب


با توجه به در پیش بودن سال نو، اهدای کتاب به کودکان به عنوان عیدی سال نو ضمن اینکه اقدامی شایسته در جهت ایجاد علاقه مطالعه در بین کودکان است؛ - در ارتقا فرهنگ مطالعه و مقابله با آسیب های ناشی از وابستگی شدید و زیان بار کودکان به فضای مجازی نیز گامی مؤثر است.

عصر سرعت و دیجیتال سبب شده است افراد با بسیاری از کارها فاصله بگیرند؛ زیرا دیگر صبوری و حوصله کافی برای انجام آن را ندارند.

یکی از اموری که در این عصر رو به فراموشی رفته، مطالعه است.

کودکان به واسطه انعطاف پذیری شخصیتی که دارند می توانند از این آسیب عصر سرعت دور شوند و در این زمینه بزرگ ترها با اهدای کتاب های جذاب و مفید به کودکان می توانند نقش زیادی ایفا کنند.

با توجه به در پیش بودن سال نو، اهدای کتاب به کودکان به عنوان عیدی سال نو ضمن اینکه اقدامی شایسته در جهت ایجاد علاقه مطالعه در بین کودکان است؛ در ارتقا فرهنگ مطالعه و مقابله با آسیب های ناشی از وابستگی شدید و زیان بار کودکان به فضای مجازی نیز گامی مؤثر است.

برخی از این کتاب ها به شرح ذیل است: مجموعه 4 جلدی قصه های پیامبر (ص) نوشته زهرا عبدی در این مجموعه چهار حکایت نبوی در خصوص نوع برخورد و سلوک پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) با کودکان به صورت زیبا و با قلمی جذاب به صورت کتاب کودک تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی کودکانه و آشتی با کتاب خوب

عیدی کودکانه و آشتی با کتاب خوب