مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-16اجتماعي

تامین مواد غذایی برای جمعیت کوهرنگ


با انسداد راه های روستایی مواد غذایی برای 20 هزار نفر جمعیت در کوهرنگ تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به انسداد راه ارتباطی 110 روستا برای 20 هزار نفر جمعیت اهالی این روستا ها نیاز به اقلام زیستی از جمله آرد و مواد غذایی و وسایل گرمایشی است.

شهباز اکبری افزود: بارش سنگین برف راه ارتباطی 235 روستا را در شهرستان مسدود کرد که تاکنون راه ارتباطی تعدادی از این روستا بازگشایی شده، اما همچنان راه ارتباطی 110 روستا مسدود است.

وی گفت: ارتفاع برف در شهر چلگرد دو و نیم متر و در برخی نقاط مرتفع و بلند به چهار متر می رسد به طوری که ارتفاع برف در برخی نقاط هم سطح با پشت بام واحد های مسکونی است.

اکبری از رهاسازی 300 خودرو و اسکان اضطراری 50 خانوار در این شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف منجر به تخریب برخی واحد های مسکونی با بافت فرسوده شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در روز های اخیر قطعی برق در 40 نقطه، قطعی آب در 35 منطقه و قطعی مخابرات در 2 بخش رخ داد که این مشکلات در حال حاضر مرتفع شده است.

اکبری با اشاره به خطر وقوع سیلاب در شهرستان با اشاره به بارش شدید باران گفت: بارش شدید باران باعث آبگرفتگی در برخی نقاط شهری و روستایی شهرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مواد غذایی برای جمعیت کوهرنگ

تامین مواد غذایی برای جمعیت کوهرنگ