مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-16سياسي

شیراز در صدر اخبار میراث فرهنگی/ جشنواره ای برای صنایع دستی


ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

- خبرگزاری مهر _ گروه جامعه؛ در این هفته و در آستانه برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نشست های مختلفی نیز درباره مطالبات معلولان در سفر از مقامات دولتی مطرح شد از جمله انجمن پاراتور که با دعوت از مسئولان این دغدغه ها را بیان کردند.

این هفته برای اولین بار در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، تمام میزهای تخصصی خانواده محور وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مانند میز گردشگری دسترس پذیر، میز کودک، میز خوراک و غیره دارای غرفه بوده و طی چهار روز 18 الی 21 بهمن 1401 حضوری پر رنگ در نمایشگاه داشتند.

به عنوان نمونه، در غرفه گردشگری دسترس پذیر، همزمان با تشریح و تبیین سیاست های میز، آثار منتخبین سومین جشنواره کارتون گردشگری، موزه، معلولیت و سالمند به نمایش گذاشته شد.

در این 4 روز، حضور و دیدار افراد و گروه های مختلف از برنامه های غرفه گردشگری دسترس پذیر بود همچنین تشریح موضوع گردشگری دسترس پذیر و مطالبات معلولان از جمله فعالیت های اعضای انجمن پاراتور در این غرفه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز در صدر اخبار میراث فرهنگی/ جشنواره ای برای صنایع دستی

شیراز در صدر اخبار میراث فرهنگی/ جشنواره ای برای صنایع دستی