مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-16بين الملل

مرد پشت پرده: دستگاه تبلیغاتی سوروس چطور رسانه ها را فاسد کرده است


یک مرکز تحقیقات رسانه ای در آمریکا در گزارشی بخش دیگری از شبکه گسترده رسانه ای و سازمان های فعال با سرمایه گذاری وسیع میلیاردر معروف جورج سورس پرده برداشت و نوشت: - یک مرکز تحقیقات رسانه ای در آمریکا در گزارشی بخش دیگری از شبکه گسترده رسانه ای و سازمان های فعال با سرمایه گذاری وسیع میلیاردر معروف جورج سورس پرده برداشت و نوشت: میلیاردر متولد بوداپست یک شبکه جهانی "نفوذ" باورنکردنی ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راشاتودی، نیوزباسترز Newsbusters ، یک مرکز تحقیقات رسانه ای مستقر در آمریکا در گزارش خود آورده است که سوروس سالانه میلیون ها دلار برای این شبکه گسترده رسانه ای هزینه می کند.

این مرکز خود را به عنوان یک وسیله واکنش سریع آنلاین برای مستندسازی، افشاگری و خنثی کردن سوگیری لیبرال ها در رسانه ها معرفی می کند.

نفوذ گسترده جهانی این سرمایه دار مجارستانی به خوبی شناخته شده است و خود سوروس نیز در موارد بی شماری به آن اعتراف کرده است - از جمله به تلاش های خود در اوکراین افتخار می کند.

سوروس آشکارا نقش خود را در ترویج کودتای میدان 2014 در کی یف که توسط ایالات متحده سازماندهی شده بود اعلام کرده و در آن زمان اظهار داشت: من قبل از استقلال اوکراین از روسیه، بنیادی را در اوکراین تأسیس کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد پشت پرده: دستگاه تبلیغاتی سوروس چطور رسانه ها را فاسد کرده است

مرد پشت پرده: دستگاه تبلیغاتی سوروس چطور رسانه ها را فاسد کرده است