مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 06:252023-02-16اقتصادي

نانوایی های گلستان تا پاییز سال آینده دوگانه سوز شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه تأمین گاز با آن مواجه هستیم، همه خبازی های گلستان باید تا ابتدای پاییز سال آینده دوگانه سوز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درویش علی حسن زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار گلستان و با توجه به مشکلاتی که در حوزه تأمین گاز با آن مواجه هستیم مقرر است تا انتهای سال جاری 70 درصد و تا ابتدای پاییز سال آینده همه خبازی های استان گلستان دوگانه سوز شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: صدور مجوزهای جدید و تمدیدی خبازی ها قبل از نصب تجهیزات دوگانه سوز ممنوع است و همه نانوایی ها مکلف هستند نسبت به نصب این تجهیزات در محل خبازی خود اقدام کنند.

حسن زاده گفت: با توجه به عادی شدن شرایط از لحاظ شیوع ویروس منحوس کرونا ، اتاق اصناف، مکلف است همه دوره های آموزشی ویژه متقاضیان دریافت پروانه کسب را به صورت حضوری برگزار کند.

وی بیان کرد: اساتید این دوره ها هم باید مباحث روز کشور مانند موضوع رعایت عفاف و حجاب و رعایت قوانین و مقررات در واحدهای صنفی را در رأس آموزش های خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های گلستان تا پاییز سال آینده دوگانه سوز شود

نانوایی های گلستان تا پاییز سال آینده دوگانه سوز شود