مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 00:002023-02-15ورزشي

رییس فدراسیون فوتبال چین بخاطر فساد دستگیر شد


در حالی که مقامات فعلی فدراسیون فوتبال ایران، مدعی برخورد فیفا با فدراسیون ایران و احتمال تعلیق فوتبال کشورمان در صورت اقدام قضایی در پرونده تخلفات و اتهامات سنگین مهدی تاج هستند، از چین خبر رسیده که همتای تاج در پرجمعیت ترین کشور جهان ، بازداشت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ چن شویوان رییس فدراسیون فوتبال چین به اتهام فساد دستگیر شده است؛ این جدیدترین ضربه به تلاش مقامات این کشور برای ارتقای جایگاه فوتبال خود بین مردم این کشور و در سطح بین الملل است.

  فیفا هیچ دخالتی در این زمینه انجام نداده و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز هیچگونه نامه مداخله جویانه در مورد قوانین ضدفساد داخلی چین ارسال نکرده است.

چماق تعلیق در هیچ جای فوتبال جهان کاربرد ندارد اما در ایران بعضی از مدیران به همین شیوه صندلی خود را سالها حفظ می کنند و کار خود را پیش می برند.

از داخل فدراسیون فوتبال چین هم هیچ گزارشی مبنی بر سیاسی بودن این برخوردها به تشکیلات قاره ای و جهانی ارسال نشده است و همه مطیع قوانین و تحقیقات نهادهای رسمی این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازAP، در بیانیه ای تک جمله ای از سوی نهاد ناظر مبارزه با فساد در حزب کمونیست آمده است که شویوان توسط نهادهای ورزشی ملی و استان هوبی تحت بازجویی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون فوتبال چین بخاطر فساد دستگیر شد

رییس فدراسیون فوتبال چین بخاطر فساد دستگیر شد