مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 23:452023-02-15ورزشي

شوک به وزنه برداری؛ کیانوش در لیگ هم اول نشد!


کیانوش رستمی در کمال ناباوری در جریان برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر وزنه برداری موفق به شکست رقیب ملی پوش خود در دسته 89 کیلوگرم نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فینال لیگ برتر وزنه برداری در اهواز برپا شد و در جذاب ترین دوئل، در دسته 89 کیلوگرم مصطفی جوادی از تیم حفاری و کیانوش رستمی از سایپا برای کسب مقام نخست باشگاه های کشور روی تخته رفتند.

کیانوش که طی چندماه اخیر به فرم خوب خود نزدیک شده است، شوک عجیبی به حضار در سالن داد و در نهایت هم این جوادی بود که توانست با اختلاف چهار کیلوگرم نسبت به رقیب نامدار خود، اول شود! این شکست می تواند رویای رستمی را برای کسب یک مدال المپیک دیگر نقش بر آب کند.

حسین توکلی، قهرمان المپیک سیدنی سرمربی تیم سایپا است و کیانوش رستمی را کوچ کرد اما تذکرات فنی او و همچنین انتخاب های وزنه توسط این مربی زبده هم به کمک کیانوش نیامد.

جوادی و رستمی هر دو از مدعیان دسته 89 کیلوگرم هستند و برای کسب سهمیه المپیک پاریس رقابت دارند و حالا باید جوادی را یک گام جلوتر از رقیب کرمانشاهی دید.

حاصل وزنه های این رقابت داغ و جذاب به شرح زیر است: حرکت یکضرب جوادی ابتدا وزنه های 150 و 155کیلوگرم را بالای سر برد اما در مهار وزنه 161 کیلوگرم ناموفق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به وزنه برداری؛ کیانوش در لیگ هم اول نشد!

شوک به وزنه برداری؛ کیانوش در لیگ هم اول نشد!