مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 23:202023-02-15سياسي

آغاز عملیات اجرایی قطعه 2 محور سه راهی محمدیار - بناب


عملیات اجرایی 7.

5 کیلومتر از قطعه 2، محور سه راهی محمدیار- بناب با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، نماینده مردم نقده اشنویه، محمدیار و نالوس در مجلس شورای اسلامی، - ایسنا/آذربایجان غربی عملیات اجرایی 7.

5 کیلومتر از قطعه 2، محور سه راهی محمدیار- بناب با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، نماینده مردم نقده اشنویه، محمدیار و نالوس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نقده و جمعی از مسوولان شهرستانی آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی 26 بهمن ماه در این مراسم گفت: برای اجرای این طرح یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمزه لو ادامه داد: اجرا و بهره برداری از این طرح موجب کاهش ترافیک جاده ای می شود و طبق قرارداد اجرای طرح طی یک سال انجام می شود.

وی افزود: کاهش 30 کیلومتری مسیر محمدیار- بناب، کاهش آلایندگی زیست محیطی، حفظ تالاب های منطقه کاهش تصادفات جاده ای و افزایش ایمنی از اهم مزیت های بهره برداری از محور سه راهی محمدیار- بناب است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: راه محور توسعه و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می رود و توسعه فعالیت کارگاه های راهسازی زمینه توسعه استان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی قطعه 2 محور سه راهی محمدیار - بناب

آغاز عملیات اجرایی قطعه 2 محور سه راهی محمدیار - بناب