مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:392023-02-15ورزشي

یامین پور: جامعه ما همانی است که در هنگامه ها تجلی می یابد


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حقیقت جامعه همان لحظه ای است که فردی کم اعتقاد به نظام اسلامی برای سردار سلیمانی اشک می ریزد، جامعه ما همانی است که در هنگامه ها تجلی می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز در نشست هنگامه درنگ و در جمع فعالان فرهنگی و اهالی ادب و هنر استان کرمان، بحث هستی شناختی را مطرح و با بیان اینکه انسان ها در بزنگاه های مختلف، وجودی متفاوت از خود نشان می دهند، اظهار داشت: همه ما یک روزهایی از خود، مال، جایگاه و غیره خیلی راحت می گذریم و روزهایی هم پر از کینه می شویم.

وی اضافه کرد: زمانی که مادر بیمار می شود، رفتار و اخلاقتان با او بهتر می شود، مادر همان مادر و فرزند همان فرزند است، پس هنگامه ای رخ داده، جامعه هم همین است و هنگامه ای دارد.

وحید یامین پور با بیان اینکه احساس حقیقی ما در زمانی که حاج قاسم را می دیدیم معلوم نبود، گفت: بعد از شهادت، هنگامه ای صورت گرفت و پرده ها را کنار زد و آنها متوجه شدند ریشه این شهادت به شهدای کربلا و دیگر اسطوره های تاریخی بر می گردد.

وی حقیقت جامعه را همان لحظه ای دانست که فردی کم اعتقاد به نظام اسلامی برای سردار سلیمانی اشک می ریزد، ابراز داشت: جامعه ما همانی است که در هنگامه ها تجلی میابد، بقیه موارد درگیر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یامین پور: جامعه ما همانی است که در هنگامه ها تجلی می یابد

یامین پور: جامعه ما همانی است که در هنگامه ها تجلی می یابد