مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-15حوادث

دستگیری سارقان در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 17 سارق و دو خریدار اموال مسروقه و کشف 10 فقره سرقت در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 17 سارق و دو خریدار اموال مسروقه و کشف 10 فقره سرقت در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه طرح تشدید مبارزه با سرقت با حضور چندین تیم از پلیس های تخصصی و کلانتری ها در سطح شهرستان ملایر اجرا شد.

وی اظهار کرد: ماموران در این طرح با انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، بیش از 35 مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.

ساکی افزود: ماموران پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، 17 سارق و دو خریدار اموال مسروقه را در محل های از قبل شناسایی شده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، مقادیری موادمخدر و سه دستگاه موتورسیکلت سنگین را کشف کردند.

وی ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده، به 10 فقره سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در ملایر

دستگیری سارقان در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در ملایر