مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 22:062023-02-15اقتصادي

توزیع 1700 تن بذر گواهی شده برنج در گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به توزیع بذرهای گواهی شده برنج از هفته آینده، تصریح کرد: امسال 1700 تن انواع بذر اصلاح و گواهی شده در کلاس مادری را تولید کردیم که شامل ارقام هاشمی، - ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به توزیع بذرهای گواهی شده برنج از هفته آینده، تصریح کرد: امسال 1700 تن انواع بذر اصلاح و گواهی شده در کلاس مادری را تولید کردیم که شامل ارقام هاشمی، خزر، گیلانه، شیرودی، رش، آنام، گیلار و کیان است.

صالح محمدی، بذر را اساس تولید محصولات زراعی دانست و اظهار کرد: بذر اولین و مهمترین نهاده کشاورزی محسوب می شود و بدون استفاده از بذر خوب و استاندارد نمی توانیم به حداکثر محصول برسیم.

وی توسعه کشاورزی نوین را در ارتباط مستقیم با بذرهای اصلاح و گواهی شده دانست و افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان هر ساله نسبت به ارائه برنامه های پیشنهادی تولید بذر به شرکت های تولیدکننده اقدام می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به محدودیت های منابع آبی و لزوم حرکت به سمت کشاورزی مبتنی بر علم و دانش، تصریح کرد: امسال 1700 تن انواع بذر اصلاح و گواهی شده در کلاس مادری را تولید کردیم که شامل ارقام هاشمی، خزر، گیلانه، شیرودی، رش، آنام، گیلار و کیان است؛ این بذرها متناسب با درخواست ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1700 تن بذر گواهی شده برنج در گیلان

توزیع 1700 تن بذر گواهی شده برنج در گیلان