مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:172023-02-15سياسي

مسئولان واقعیت ها را آنگونه که هست مطرح نمی کنند/ محاصره 21 روزه مردم بازفت در برف


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم مناطق برف گیر با مشکلات بزرگی روبرو هستند، گفت: متاسفانه مسئولان واقعیت ها را آنگونه که هست مطرح نمی کنند و شرایط را خوب نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در 22 بهمن با بصیرت تمام به میدان آمدند و یک روز تاریخی را رقم زدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: باید از مسئولانی که البته از کار برای مردم دریغ نمی کنند بخواهیم تا هر آنچه می توانند خدمت گزار این مردم باشند، متأسفانه حق مطلب ادا نمی شود و مردم همین روزها با معضل بزرگی روبرو هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: راه های بسیاری از شهرستان کوهرنگ مسدود شده است و بازفت 21 روز در محاصره برف است و مردم نتوانستند برای خود آذوقه تهیه کنند.

وی بیان داشت: با وجود چند دستگاه که شبانه روز در حال فعالیت هستند اما هنوز راه های روستاها باز نشده و مردم در این شرایط برای رفع نیازهای خود پیاده تردد می کنند.

نکونام توضیح داد: البته این موارد به استاندار گفته شده اما تنها مدیریت استانی مدنظر نیست بلکه مسئله فراتر از استان است، درست است که بارش برف در این استان بوده اما استفاده از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان واقعیت ها را آنگونه که هست مطرح نمی کنند/ محاصره 21 روزه مردم بازفت در برف

مسئولان واقعیت ها را آنگونه که هست مطرح نمی کنند/ محاصره 21 روزه مردم بازفت در برف