مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:122023-02-15اجتماعي

اعزام مربیان فرهنگی سندرک به راهیان نور


مربیان و دانش آموزان سندرکی با همت سپاه ناحیه میناب راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یک اتوبوس شامل دانش آموزان و مربیان فرهنگی، پرسنل بسیج دانش آموزی راهی مناطق عملیاتی جنوب ( استان خوزستان) شدند.

محمد حیدری جانشین سپاه ناحیه میناب در این باره به خبرنگار فارس گفت: هدف از اعزام دانش آموزان، آشنایی با سیر تاریخی و معنوی دفاع مقدس و بازدید از محل رشادت ها و دلاوریهای جوانانی که اغلب هم سن و سال همین نسل فعلی بودند و با عشق و اراده پولادین  با جسم و تن شان در مقابل زیاده خواهی دشمن صف آرایی کردند.

جانشین سپاه ناحیه میناب تصریح کرد: هدف مهم این اردوها تبدیل این دانش آموزان به سفیران جهادی در حوزه تبیین و روشنگری است.

قطعا با روحیه پاک و زلال شان حقایق و واقعیت های تهاجم دشمنان غربی، عبری، عربی را از نزدیک خواهند دید و با همان ساختار روحی جسورانه خود مقابل شبهه افکنی دشمن و رسانه های معاند خواهند ایستاد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: با توجه به سهمیه اندک بخش سندرک و تعداد پرشمار دانش آموزان مقاطع متوسطه دوم و سیل درخواست ها برای سفر زیارتی و بصیرتی راهیان نور با هماهنگی هایی که در سپاه استان شده است، مرحله دوم بالغ بر 100 نفر از دختران و پسران محصل به مناطق اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مربیان فرهنگی سندرک به راهیان نور

اعزام مربیان فرهنگی سندرک به راهیان نور