مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:112023-02-15سياسي

خانواده شهداء خاکریز دوم در دفاع از نظام و کشور هستند


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهدای ما خاکریز اول برای دفاع از نظام و کشور و مولفه هایی چون قدرت، استقلال و آزادی هستند و خانواده شهداء نیز خاکریز دوم اند و این مهم رسالت و تکلیف ما را سنگین تر می کند.

- ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهدای ما خاکریز اول برای دفاع از نظام و کشور و مولفه هایی چون قدرت، استقلال و آزادی هستند و خانواده شهداء نیز خاکریز دوم اند و این مهم رسالت و تکلیف ما را سنگین تر می کند.

سردار محمدعلی نظری 26 بهمن ماه در آستانه سالگرد شهادت 276 شهید غدیر استان کرمان در جمع فرزندان این شهدای گرانقدر از اهداف دشمن در اتفاقات اخیر کشور سخن به میان آورد و اظهار کرد: از حدود چهار ماه قبل دشمن عملیات روانی و اطلاعاتی بی نهایتی را بر روی ذهن مردم و به ویژه جوانان ما انجام داد تا خصوصیت های انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد و از جمله دنبال این بود که فرزندان شهداء و خانواده شهداء را از این طریق نسبت به عملکرد پدران شان بدبین کند.

او با بیان این مطلب که دشمن از خانواده های ایثار گران می ترسد، افزود: دشمن می داند فرزندان شهداء سرمایه های این نظام هستند لذا دنبال انحراف این عزیزان بود که خوشبختانه هم خانواده شهداء هم مردم ما جواب خوبی در اغتشاشات و هم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به دشمنان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهداء خاکریز دوم در دفاع از نظام و کشور هستند

خانواده شهداء خاکریز دوم در دفاع از نظام و کشور هستند