مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-15سياسي

خراسان رضوی رتبه نخست آثار ارسالی به جشنواره ملی شهید چمران را کسب کرد


دبیر علمی نخستین جشنواره ملی شهید چمران خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد آثار ارسالی به این جشنواره ملی با هزار و 794 اثر مربوط به استان خراسان رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، قاسم صادقی بجستانی در آیین پایانی مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران اظهار کرد: بیشترین تعداد آثار ارسالی به این جشنواره ملی با هزار و 794 اثر مربوط به استان خراسان رضوی است.

دبیر علمی نخستین جشنواره ملی شهید چمران خراسان رضوی افزود: در مجموع بیش از 19 هزار اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، شناسایی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی به منظور تربیت کادر تراز انقلاب و هم افزا و همگرا نمودن ظرفیت های علمی، تخصصی ملی و حاکمیتی جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان از جمله اهداف برگزاری جشنواره علمی شهید چمران است.

صادقی بجستانی ادامه داد: جریان سازی ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان غالب در کشور و هم افزایی ظرفیت های علمی کشور، کمک به تولید علوم و فناوری های نوین مرز شکن و اقتدار آفرین در راستای دستیابی کشور به جایگاه مرجعیت علمی و مشارکت حداکثری استادان در راستای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در حوزه نظام آموزش عالی از دیگر اهداف این جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی رتبه نخست آثار ارسالی به جشنواره ملی شهید چمران را کسب کرد

خراسان رضوی رتبه نخست آثار ارسالی به جشنواره ملی شهید چمران را کسب کرد