مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-15بين الملل

آمریکا با انفجار نورد استریم علیه متحدان اروپایی خود اعلام جنگ کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک تحلیلگر سوئدی می گوید؛ این واقعیت که نیروی دریایی ایالات متحده در انفجار خط لوله نورد استریم در سال گذشته، - مدیر اندیشکده بنیاد فراملی برای صلح و تحقیقات آینده در سوئد اقدام واشنگتن در انفجار خط لوله نورداستریم را اعلام جنگ اقتصادی علیه متحدان اروپایی آمریکا دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک تحلیلگر سوئدی می گوید؛ این واقعیت که نیروی دریایی ایالات متحده در انفجار خط لوله نورد استریم در سال گذشته، همانطور که سیمور هرش روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی افشا کرد، به منزله جنگ اقتصادی آمریکا علیه متحدانش در اروپا بود.

یان اوبرگ  مدیر اندیشکده بنیاد فراملی برای صلح و تحقیقات آینده در سوئد در مصاحبه با شینهوا خبرگزاری چین گفت: نورد استریم طبعا توسط ایالات متحده و متحدانش در ناتو منفجر شد .

سیمور هرش، روزنامه نگار تحقیقی برنده جایزه پولیتزر اخیرا با انتشار گزارشی اعلام کرد که غواصان نیروی دریایی آمریکا در جریان مانور های ناتو موسوم به بالتاپس که در تابستان 2022 برگزار شد، مواد منفجره را برای تخریب خط لوله های نورد استریم کار گذاشتند و سه ماه بعد در ژوئن گذشته از راه دور با همکاری نروژ آن را منفجر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با انفجار نورد استریم علیه متحدان اروپایی خود اعلام جنگ کرد

آمریکا با انفجار نورد استریم علیه متحدان اروپایی خود اعلام جنگ کرد