مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-15بين الملل

لاوروف: انفجار «نورد استریم» راه حل نهایی غرب برای گاز آلمان بود


وزیر امور خارجه روسیه گفت که منفجر کردن خط لوله «نورد استریم» راه حل نهایی غرب برای مسئله گاز آلمان بود تا برلین تلاشی برای ایفای نقش مستقل به عنوان یک قدرت پیشرو اروپایی نداشته باشد.

- لاوروف: انفجار نورد استریم راه حل نهایی غرب برای گاز آلمان بود وزیر امور خارجه روسیه گفت که منفجر کردن خط لوله نورد استریم راه حل نهایی غرب برای مسئله گاز آلمان بود تا برلین تلاشی برای ایفای نقش مستقل به عنوان یک قدرت پیشرو اروپایی نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی با اشاره به انفجار اخیر خط لوله نورد استریم اعلام کرد، غرب همانطوری که اکنون تلاش می کند یک بار برای همیشه مسئله روسیه را حل کند، انفجار خط لوله نورد استریم را به عنوان راه حل نهایی برای مسئله گاز آلمان در نظر گرفت.

وی افزود: غرب می‎خواست مسئله آلمان را حل کند تا آلمان در چشم انداز تاریخی نقش مستقلی نداشته باشد و به همین دلیل، اجازه ندادند تا آلمان از یک سو به عنوان یک قدرت پیشرو اروپایی و از سوی دیگر به لطف منابع انرژی ارزان و قابل اعتماد روسیه با قیمت های رقابتی، رشد کند.

لاوروف درباره امتناع سوئد و دانمارک از افشای نتایج تحقیقات در مورد حمله ماه سپتامبر به خط لوله نورد استریم گفت: نیم سال است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: انفجار «نورد استریم» راه حل نهایی غرب برای گاز آلمان بود

لاوروف: انفجار «نورد استریم» راه حل نهایی غرب برای گاز آلمان بود