مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:522023-02-15اقتصادي

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای کردستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان از اختصاص 444 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای کردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، سعید رسولی عصر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید بنیاد مسکن سروآباد اظهار کرد: خوشبختانه امسال 444 میلیار تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای سطح کردستان اختصاص یافته است.

وی افزود: متاسفانه استان کردستان به لحاظ اجرای طرح هادی 10 درصد پایین تر از میانگین کشوری است ولی امیدواریم با اختصاص این اعتبار بتوانیم شاخص اجرای طرح هادی در استان کردستان را افزایش دهیم.

وی به محل اعتبارات اختصاص یافته اشاره کرد و ادامه داد: در سفر اخیر رییس جمهوری به استان کردستان 110 میلیارد تومان، 100 میلیارد تومان نیز از طریق مجلس شورای اسلامی و 234 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اجرای طرح هادی استان کردستان اختصاص یافته است که نویدبخش یک انقلاب در زمینه اجرای طرح هادی برای استان کردستان در سال 1402 خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اضافه کرد: بیش از 10 هزار تن قیر رایگان نیز برای آسفالت راههای روستایی به استان کردستان اختصاص یافته است.

رسولی به ساخت مسکن محرومین نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تفاهم نامه بنیاد مستضعفان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای کردستان

اختصاص بیش از 400 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای کردستان