مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:372023-02-15سياسي

اعلام آخرین مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد


شانزدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان به ریاست محمدجواد ابوالحسینی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان مربوطه برای روزهای 26 و 27 بهمن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، این جلسه که دقایقی پیش به پایان رسیده است، در پی پیش بینی اداره کل هواشناسی استان و وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار برگزار شده است، و نیز تشخیص و اعلام شرایط اضطرار توسط دانشگاه علوم پزشکی با عنایت به داده های ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک، تشکیل شده و برای روزهای آینده تصمیم گیری شده است.

 خودداری از حضور و فعالیت سنگین در فضای باز برای عموم به ویژه گروه های حساس (زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی) و اطلاع رسانی توسط معاونت دانشگاه علوم پزشکی یزد از جمله مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در استان یزد است.

لزوم استفاده همگانی از ماسک در صورت ضرورت حضور در فضای باز، آماده باش و تشدید حضور تمامی گروه های امدادی، هلال احمر، پلیس راه و راهور، اورژانس در سطح شهرها و جاده ها و  رصد مستمر وضعیت دید در راه های استان توسط اداره کل راهداری و پلیس راه و اعمال شرایط محدود کننده در زمان های بحران با هماهنگی فرمانداری ها از دیگر مصوبات شانزدهمین جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد

اعلام آخرین مصوبات کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد