مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 19:122023-02-15اجتماعي

تمام راه های استان سمنان باز شد/ برف روبی 620 کیلومتر از جاده ها


تمام راه های اصلی، فرعی و روستایی استان سمنان به واسطه برف روبی 620 کیلومتر از جاده ها هم اکنون باز شده و جریان ترافیک در حالت عادی است.

- احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی بارش های شدید شبانه روز گذشته و امروز در استان سمنان، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان با تلاش عوامل راهداری باز شده و جریان ترافیک در حالت عادی است.

وی افزود: تیم عملیاتی راهداری استان سمنان با تمام توان در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه طی 24 ساعت گذشته در جاده های استان حضور داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان گفت: این تیم هم اکنون نیز در راهدارخانه های استان مستقر بوده و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارد.

وی تأکید کرد: با وجود بارش برف در گردنه ها و جاده های مناطق شمالی استان سمنان، با برف روبی 620 کیلومتر از راه های استان، محورها پاک سازی شده و تردد به صورت روان جریان دارد.

منصورکیایی از مصرف 500 تن ماسه و نمک برای بازگشایی راه ها خبر داد و یادآور شد: بر اساس گزارش ادارات تابعه، رصد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان و پیش بینی هواشناسی استان، لازم است تا رانندگان برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های استان سمنان باز شد/ برف روبی 620 کیلومتر از جاده ها

تمام راه های استان سمنان باز شد/ برف روبی 620 کیلومتر از جاده ها