مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-15پزشكي

42 هزار ویزیت پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت دشتی ارائه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: 42 هزار ویزیت پزشک در قالب برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان طی یک سال گذشته ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 6 مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان دشتی مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی هستند که در یک سال گذشته در قالب این برنامه توسط 15 پزشک شاغل در این مراکز 42 هزار خدمت ویزیت پزشکی به مراجعین ارائه شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در این زمینه گفت با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیک در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان افزود: در یک سال گذشته هزار و 986 نفر از بیماران مراجعه کننده به این مراکز به پزشکان متخصص ارجاع داده شده اند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته 2 هزار و 49 خدمت آزمایشگاهی، 11 هزار و 397 خدمت دارویی و 21 هزار و 373 خدمت مامایی در قالب برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در شهرستان دشتی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های ده گردشی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به نقاط روستایی و دورافتاده گامی مهم در جهت تحقق اصل دسترسی عادلانه آحاد مردم به خدمات نظام سلامت است خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته 550 مورد ده گردشی توسط تیم های سلامت مراکز مجری برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 هزار ویزیت پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت دشتی ارائه شد

42 هزار ویزیت پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت دشتی ارائه شد