مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:422023-02-15سياسي

احقاق حقوق شکات پرونده رامک خودرو از طریق توقیف اموال


بر اساس گزارش اخیر دبیرخانه پیگیری پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دادگستری کل استان تهران فرایند احقاق حقوق شکات در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک خودرو» در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش اخیر دبیرخانه پیگیری پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دادگستری کل استان تهران، با توجه به اینکه پرونده قضایی موسوم به رامک خودرو از پرونده های کثیرالشاکی دادگستری کل استان تهران قلمداد می شود، بر همین اساس با عنایت به تأکیدات و دستورات رییس کل دادگستری استان تهران در راستای تسریع در احقاق حقوق شکات و مالباختگان در پرونده های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان، موانع و مشکلات موجود در فرایند رسیدگی قضایی به این پرونده در دبیرخانه نظارت و پیگیری پرونده های کثیرالشاکی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

فرایند احقاق حقوق شکات و مالباختگان در دستور کار دبیرخانه شورای فوق الذکر قرار گرفت و تاکنون مطالبات بخشی از شکات و مالباختگان به نرخ روز و با پرداخت 44 میلیارد تومان تحقق پیدا کرد و اقدامات قضایی در جهت وصول مطالبات سایر شکات و مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

همچنین، املاک و دارایی های قابل توجهی از محکوم علیه پرونده شناسایی و توقیف شده است که فرایند فروش آن ها به منظور تسویه مطالبات شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احقاق حقوق شکات پرونده رامک خودرو از طریق توقیف اموال

احقاق حقوق شکات پرونده رامک خودرو از طریق توقیف اموال