مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-15بين الملل

جریان رسانه ای آمریکا، ماجرای انفجار نورد استریم را سانسور کرد


افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم می گوید جریان رسانه ای در این کشور اجازه انتشار گزارش افشاگرانه وی در این باره را نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سانسور جدی و فراگیر در میان رسانه های جریان اصلی آمریکا، داد روزنامه نگار افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله گازی روسیه را درآورد.

سیمور هرش روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر، از رسانه های جریان اصلی ایالات متحده به دلیل سانسور و پوشش ندادن مقاله تحقیقاتی او درباره خرابکاری دولت بایدن در خطوط لوله نورد استریم در دریای بالتیک انتقاد کرد.

این روزنامه نگار آمریکایی، که به تازگی در گزارش افشا کرد که آمریکا در پس انفجارهای خطوط نورد استریم بوده، در این باره گفت که هیچیک از روزنامه های آمریکا در حال حاضر یک کلمه در مورد ماجرای خط لوله نورد استریم منتشر نکرده اند، آنها حتی به نقل از کاخ سفید گزارش من را تکذیب کرده اند.

به گفته هرش، رسانه های آمریکایی حتی اظهارات مقامات روسیه و چین در خصوص بررسی کامل ماجرای انفجار خط لوله نورد استریم را نیز نادیده گرفتند.

این روزنامه نگار یادآور شد که برغم تلاش جریان اصلی رسانه ای در آمریکا، بخش هایی از گزارش وی در نهایت به رسانه های اصلی در آمریکا و سراسر جهان راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان رسانه ای آمریکا، ماجرای انفجار نورد استریم را سانسور کرد

جریان رسانه ای آمریکا، ماجرای انفجار نورد استریم را سانسور کرد