مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-15اقتصادي

کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی ومسکن، نیازمند اعتبار مالی


نیازمند ساختاری برای کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی هستیم و باید ردیف بودجه به این امر اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده معاون حمل ونقل چهارشنبه 26 بهمن در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی 1401 در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی یکی از بزرگ ترین و پر وظیفه ترین وزارتخانه های کشور است، گفت: در موضوع مسکن مقرر شده تا سیاستگذاری و برنامه ریزی برای اجرای 4 میلیون مسکن در طی دولت سیزدهم توسط وزرات راه و شهرسازی انجام شود که در این خصوص در وزارتخانه برنامه ریزی مناسبی انجام شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برای احداث 4 میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برنامه ریزی انجام شده است، افزود: در این طرح بخشی از مسکن با نوسازی در بافت های فرسوده، بخشی با واگذاری زمین و فراهم کردن منابع و تسهیلات مالی برای سازندگان و مردم، بخشی از طریق ایجاد شهرک ها احداث شود.

وی بر تحلیل تخریب های واحدهای مسکونی ناشی از زلزله برای درس آموزی از آنها و عدم تکرار اشتباهات گذشته تاکید کرد و گفت: تجربه از زلزله های رخ داده فقط نباید به جهت امداد باشد بلکه باید به لحاظ کاهش آسیب ها، آموزش، کنترل و نظارت انجام شود که تحت عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی ومسکن، نیازمند اعتبار مالی

کاهش مخاطرات طبیعی در مدهای حمل و نقلی ومسکن، نیازمند اعتبار مالی