مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-15اقتصادي

مدیریت بخش اقتصادی به دست کارفرمایان است


استاندار گیلان با بیان اینکه تبدیل سرمایه به تولید هنر کارفرمایان است، اضافه کرد: هنر کارفرماست که از ظرفیت و نبوغ خود استفاده کرده و آن را در مدار تولید قرار دهد؛ - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه تبدیل سرمایه به تولید هنر کارفرمایان است، اضافه کرد: هنر کارفرماست که از ظرفیت و نبوغ خود استفاده کرده و آن را در مدار تولید قرار دهد؛ مدیریت بخش اقتصادی به دست کارفرمایان است.

اسدالله عباسی امروز، 26 بهمن ماه در آیین تجلیل از کارفرمایان برتر گیلان در رشت، با اشاره به نقش بسزای کارفرمایان در تولید و اشتغال زایی اظهار کرد: معتقدم جوانی که به اشتغال و تولید مشغول می شود، کانون خانواده گرم شده و جامعه نشاط پیدا می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان کارفرمایان را موتور حرکت توسعه اقتصادی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: کارفرمایان با اندیشه و فکرشان راهبری و مدیریت در بخش تولید را به سرانجام می رسانند، بنابراین نقش مهمی در عرصه تولید دارند.

وی با بیان اینکه تبدیل سرمایه به تولید هنر کارفرمایان است، اضافه کرد: هنر کارفرماست که از ظرفیت و نبوغ خود استفاده کرده و آن را در مدار تولید قرار دهد؛ مدیریت بخش اقتصادی به دست کارفرمایان است و از این رو موانع بر سر راه کارفرمایان را باید برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بخش اقتصادی به دست کارفرمایان است

مدیریت بخش اقتصادی به دست کارفرمایان است