مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-15بين الملل

الیزه: بحران اوکراین، محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ است


کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در صورتی که زمان برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین فرا برسد، پاریس اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، کاخ ریاست جمهوری فرانسه به موضوعاتی که درکنفرانس امنیتی مونیخ مطرح خواهند شد، پرداخت.

کاخ الیزه امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در کنفرانس امنیتی مونیخ، که از 17 فوریه آغاز می شود، در خصوص نحوه غلبه بر بحران در اوکراین بحث و گفتگو خواهد شد.

در بیانیه کاخ ریاست جمهوری فرانسه آمده است که امانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور در صورتی به ایده برگزاری مذاکرات (میان روسیه و اوکراین) متعهد است که زمان آن فرا برسد و فرانسه آماده سازماندهی این مذاکرات باشد.

ریستوف هیوسگن رییس کنفرانس امنیتی مونیخ امروز دوشنبه با اشاره به برخی اسامی مقامات سیاسی حاضر در این کنفرانس بین المللی، از دعوت نشدن سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه به کنفرانس مونیخ خبر داد.

رییس کنفرانس امنیتی مونیخ در این باره اعلام کرد که در کنفرانس امنیتی مونیخ امسال که قرار است از 17 تا 19 فوریه برگزار شود، صدها سیاستمدار از سراسر دنیا شرکت خواهند کرد.

به گفته این مقام کنفرانس مونیخ، بیش از صد نفر از این مقامات سیاسی روسای جمهور، روسای دولت یا وزرای کشورهای مختلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیزه: بحران اوکراین، محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ است

الیزه: بحران اوکراین، محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ است