مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:592023-02-15اقتصادي

محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو بندرعباس


شرکت زامیاد در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات بندرعباس خودروهای تجاری سبک شامل پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس با کاربری های مسقف فلزی، - هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات بندرعباس، شاهد حضور گروه تجاری سازان سایپا است.

شرکت های زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه سایپا و خدمات فنی رنا با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تامین کنندگان و قطعه سازان، ایجاد زمینه های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات استان هرمزگان (بندرعباس) حضور یافته اند.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس با کاربری های مسقف فلزی، آتش نشانی و کمپرسی و وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری یخچال، توانایی های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار داده است.

این گزارش می افزاید: شرکت سایپا دیزل نیز به عنوان دیگر تجاری ساز گروه سایپا، جدیدترین محصولات خود در حوزه خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین را با ارائه کامیون کِشنده KX520، کامیونت های فوتون M4 و M4L و اتوبوس برقی را در نمایشگاه خودرو بندرعباس به نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو بندرعباس

محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو بندرعباس