مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-15فرهنگي

یک هنرمند دیگر هم جایزه نقدی اش را به مردم زلزله زده خوی اهدا کرد


عوامل فیلم کوتاه «بِرنو» که سیمرغ بهترین فیلم کوتاه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده اند، جایزه نقدی خود را به مردم زلزله زده خوی اهدا کردند.

- عوامل فیلم کوتاه بِرنو که سیمرغ بهترین فیلم کوتاه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده اند، جایزه نقدی خود را به مردم زلزله زده خوی اهدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کوتاه بِرنو که به نویسندگی و کارگردانی محمد ثریا و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران و محمد ثریا در سال 1401 تولید شده است و تاکنون در سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر و دیگر جشنواره های سینمایی شرکت کرده است، پس از کسب عنوان بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم فجر و دریافت سیمرغ بلورین جشنواره، جایزه نقدی خود را برای همراهی با مردم زلزله زده خوی، به مردم این شهر اهدا کرد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه بِرنو که در بخش بهترین فیلم نامه سی ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نامزده شده بود، آمده است: تفنگ بِرنو، کام مریم و قباد را در شب عروسی شان تلخ می کند.

عوامل این فیلم کوتاه که جایزه نقدی خود را به مردم خوی اهدا کرده اند، عبارت اند از: کارگردان: محمد ثریا، نویسنده: محمد ثریا و مرتضی شهبازی، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران و محمد ثریا، تصویربردار: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هنرمند دیگر هم جایزه نقدی اش را به مردم زلزله زده خوی اهدا کرد

یک هنرمند دیگر هم جایزه نقدی اش را به مردم زلزله زده خوی اهدا کرد