مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-15پزشكي

ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه


فرماندار شهرستان اردبیل بر ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدام اهداکنندگان عضو و رضایت خانواده های آن ها ارزشمند و قابل قدردانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد اعتماد اعجازی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با تاکید بر ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه اظهار کرد: این امر بسیار حائز اهمیت است و جان تعدادی زیادی از انسان ها با اهدای عضو نجات می یابد و این اقدام اهدا کنندگان عضو و رضایت خانواده های آن ها ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو آمادگی خود را برای اهدای عضو اعلام کرد و گفت:: امسال در شهرستان اردبیل 12 مورد اهدای عضو انجام شده که قرار است از خانواده های این اهداکنندگان عضو تقدیر و قدردانی شود.

رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در این نشست با اشاره به اهدای عضو 189 نفر از سال 1386 در استان، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 بیمار مرگ مغزی جهت اهدای عضو رضایت داده اند وی بر لزوم فرهنگ سازی این اقدام خداپسندانه تاکید کرد و افزود: بیش از 11 هزار نفر در استان کارت اهدای عضو دارند و لازم است مسئولین و مردم استان در فرهنگ سازی و دریافت کارت اهدای عضو و رضایت در این کار خیر، مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه

ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه