مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-15فرهنگي

هنرمندان فارس به جایزه فیروزه فراخوان شدند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: هشتمین دوره جایزه فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا قانعی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری در خصوص جایزه فیروزه بیان کرد: جشنواره فیروزه با سه رویکرد ایده های استار تاپی در حوزه فرهنگ و هنر، کسب و کارهای فرهنگی نوپا و کسب و کارهای فرهنگی که تجاری سازی شده در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار می شود.

قانعی با اشاره به اینکه اقتصاد خلاق حدود سه دهه است در سطح جهانی مطرح شده و بیشتر بر پایه محصولات اقتصادی فرهنگ بنیان و هنر بنیان شکل گرفته تاکید کرد: جایزه ملی فیروزه که همزمان با هشتمین دوره کشوری شاهد برگزاری دومین دوره استانی آن هستیم، کمک کرده عقب ماندگی اقتصاد هنر را ذیل اقتصاد خلاق جبران کنیم.

او ادامه داد: امسال با حضور چندین دستگاه رسمی و نمایندگان بخش خصوصی کارگروه نوآوری و فعالیت های فرهنگ بنیان فعال شده و به صورت ماهانه جلسات آن برگزار می شود این در حالی است که اولین دستورکار این کارگروه شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی فعالین این حوزه بوده و جشنواره فیروزه نیز می تواند مشوق این ماجرا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان فارس به جایزه فیروزه فراخوان شدند

هنرمندان فارس به جایزه فیروزه فراخوان شدند