مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-15سياسي

وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان برابر دشمنان اسلام است


رمز موفقیت جامعه اسلامی وحدت است و دشمن به دنبال از بین بردن این وحدت بوده و خواهدد بود و هوشمندی جامعه اسلامی در حفظ وحدت بین تمامی مسلمانان جهان باعث پایداری اسلام و شکست دشمنان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان آخوند عبدالباسط نوریزاد در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد، اظهار کرد: آرزوهای دیرینه مردم ایران توسط امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل حکومت اسلامی محقق شد و توسط رهبر معظم رهبری استمرار یافته است.

وی تصریح کرد: در کشور ایران اسلامی موازین اسلام و قرآن حاکم بوده و بر همین اساس تاکنون تمامی نقشه های دشمنان نقش برآب شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اسلام در مقوله توحید و وحدت خلاصه می شود و همه ادیان دینی باید با ایمان به وحدانیت خداوند به وحدت کلمه ایمان داشته باشند.

وی ادامه داد: علمای شیعه و سنی و تمام ذینفعان باید همواره مردم را به حفظ وحدت دعوت کنند تا هر روز شاهد پیشرفت و گسترش اسلام در جهان باشیم.

نوریزاد گفت: گسترش معارف الهی، دفاع از قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم(ص)، آشنایی با مفاهیم مذاهب و علمای سایر ادیان و رفع شبهات بین مذاهب اسلامی از جمله مهمترین اهداف تقریب و وحدت اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان برابر دشمنان اسلام است

وحدت رمز پیروزی مسلمانان جهان برابر دشمنان اسلام است