مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-15اجتماعي

روستاهای دره عشق و دره بید در معرض خطر سیل هستند


روستاهای دره عشق و دره بید ممکن است در معرض خطر سیل قرار داشته باشند، اگر سطح آب بالاتر بیاید باید تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

- سید شجاع ذیلابی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته در شهرستان کیار بارش شدید برف و باران را شاهد بودیم اظهار کرد: احتمال سیل در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز در همه نقاط شهرستان کیار بارش شدید باران به وقوع پیوسته است تصریح کرد: دو رودخانه از جنوب شهرستان کیار به سمت کارون جریان دارند.

ذیلابی با بیان اینکه با بارش باران و همچنین ذوب برف ها احتمال دارد دبی این دو رودخانه بالا بیاید گفت: تیم های تخصصی به محل اعزام شدند تا درصورت این رخداد هشدارهای لازم به روستاهای اطراف رودخانه داده شود.

وی با بیان اینکه روستاهای دره عشق و دره بید ممکن است در معرض خطر سیل قرار داشته باشند عنوان کرد: اگر سطح آب بالاتر بیاید باید تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

ذیلابی با اذعان بر اینکه موضوع دیگر رانش و ریزش در جاده سه راهی جوزستان به سمت روستاهای معدن و ارمند است گفت: این مسیر مسدود است، راهداران در محل در کار هستند و خودروها نباید از این مسیر عبور کنند تا جاده پاکسازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای دره عشق و دره بید در معرض خطر سیل هستند

روستاهای دره عشق و دره بید در معرض خطر سیل هستند