مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-15سياسي

تلاش برای افزایش سطح علمی و توانمندی مدیریتی دهیاران استان قزوین


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر تداوم آموزش دهیاران، از اجرای دوره های آموزشی در حوزه مدیریت روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در خصوص آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی اظهار داشت: آموزش نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی علمی و شغلی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها دارد چرا که با توجه به پیشرفت روز افزون جامعه، موضوعات جدید در سطح روستاها مطرح می گردد و لازم است دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی برای تسهیل در امور، در دوره های آموزشی ضمن خدمت شرکت نمایند.

وی ادامه داد: امروز دیگر روش های قدیمی پاسخگوی حل مسائل روز نمی باشد و ناچار به استفاده از سیستم های نوین، نرم افزارها و سامانه های اداری هستیم.

غریب اضافه کرد: زمانی که سطح علمی دهیاران بالا باشد میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردم افزایش پیدا کرده و آنان در مواجهه با شرایط خاص و جدید رفتارهای درستی از خود نشان داده و تصمیم مناسب را خواهند گرفت.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه دوره آموزشی ویژه دهیاران بدر خش های مختلف با همکاری جهاد دانشگاهی و حضور اساتید مجرب در حال برگزاری می باشد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 600 دهیار در استان قزوین مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش سطح علمی و توانمندی مدیریتی دهیاران استان قزوین

تلاش برای افزایش سطح علمی و توانمندی مدیریتی دهیاران استان قزوین