مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 16:072023-02-15سياسي

ارسال کمک های مردمی و بسیجیان روستاهای اهر به مناطق زلزله زده خوی


فرمانده سپاه اهر از تهیه و ارسال کمک های مردمی و بسیجیان روستاهای این شهرستان به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: در راستای کمک و همدردی با زلزله زدگان با همکاری حوزه مقاومت بسیج، - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه اهر از تهیه و ارسال کمک های مردمی و بسیجیان روستاهای این شهرستان به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: در راستای کمک و همدردی با زلزله زدگان با همکاری حوزه مقاومت بسیج، خیرین، بسیجیان و مردم نوعدوست روستای یخفروزان 70 قلم کالای اساسی به مناطق زلزله زده ارسال شد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، در گفت وگو با ایسنا، افزود: این کالاهای اساسی شامل روغن نباتی، کنسرو لوبیا، دستمال کاغذی، یک بسته نان، چای، پتو و قند هر بسته به ارزش بیش از 400 هزار تومان و در مجموع بیش از 300 میلیون ریال تهیه و همراه چند لباس گرم به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی و بسیجیان در سایر مناطق روستایی شهرستان اهر طبق برنامه در حال اجراست و در نخستین گام کمک های مردمی توسط بسیجیان روستای یخفروزان جمع آوری و به مردم زلزله زده خوی ارسال شد.

سیفی همچنین با اشاره به 2 مورد کمک های گروهی مردم شهر اهر به مناطق زلزله زده خوی و چندین مورد کمک فردی مردم این شهرستان به استقرار موکب شهدای ارسباران در شهرستان خوی نیز اشاره کرد و گفت: این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال کمک های مردمی و بسیجیان روستاهای اهر به مناطق زلزله زده خوی

ارسال کمک های مردمی و بسیجیان روستاهای اهر به مناطق زلزله زده خوی