مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-15سياسي

قرآن تاثیرگذار ترین کتاب در تمدن بشری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: قرآن تاثیرگذار ترین کتاب در تمدن بشری است و هیچ کتابی به اندازه قرآن توانایی تمدن سازی نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از رتبه های برتر استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی که در سالن جلسات نیلوفر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از این که خداوند به ما فرصت داده است در خدمت قرآن باشیم باید شکرگزار باشیم و خداوند در کتاب خود تجلی کرده است و هر کس مأنوس با این کتاب الهی باشد جلیس خداوند است و هر کسی با فردی هم نشین باشد رنگ و بوی آن را می گیرد و لذا قرآنی ها رنگ و بوی آن را می گیرند.

وی افزود: در روایات بیان شده است که حافظ قرآن کم مانده پیامبر باشد و معنای روایت این است که خداوند هر ان چه به انبیا داده است حافظ قرآن به بخشی از آنها دست می یابد.

مدیرکل کل تبلیغات اسلامی گفت: قرآن تأثیرگذار ترین کتاب در تمدن بشری است و هیچ کتابی به اندازه قرآن توانایی تمدن سازی نداشته است و مسلمانان از همه کشورها در فن آوری بالاتر بودند و با کمک قرآن در قرن چهارم تمدن اسلامی به یک جهش دست می یابند.

وی تصریح کرد: قرآن کریم هم باعث پیداش برخی از علوم شده است و هم باعث ارتقای دانش می باشد و یا موجب شده دیگران به سراغ علم بروند و هیچ پیامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن تاثیرگذار ترین کتاب در تمدن بشری است

قرآن تاثیرگذار ترین کتاب در تمدن بشری است