مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:452023-02-15فرهنگي

طرح ملی تئاتر درسی در خدمت تعمیق آموزش/ بین المللی شدن تئاتر درسی از سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، عباس مهاجر مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور که در سالن دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان میناب برگزار می شد، اظهار داشت: بیش از شش هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی رسید که 25 اثر به مرحله نهایی کشوری رسید و شاهد نمایش این آثار از 24 الی 26 بهمن ماه سال جاری بودیم.

  وی افزود: می خواهیم تئاتر درسی را در قالب طرح ملی تئاتر درسی به تمام مدارس ابتدایی کشور و کلاس های درس برسانیم چون احساس می کنیم هنر ابزار رسایی برای یادگیری لذت بخش، شیرین و جذاب است.

  به گفته مهاجر، با توجه به هم پوشانی تئاتر درسی با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در نظر داریم به کمک دانش آموزان و معلمان خوب استان هرمزگان و علی الخصوص شهرستان میناب، این جشنواره را بین المللی شود چون باور داریم که هنر نزد ایرانیان است و اتفاقات خوب علمی را که از تلفیق هنر و آموزش خارج می شود، به دانش آموزان جهان معرفی کنیم.

  مدیرکل فرهنگی وهنری، اردو ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در 10 اسفندماه سال جاری در بیش از 220 شهر کشور، کاروان شادمانه برگزار خواهد شد و در روز تئاتر نیز برای تئاتر درسی، برنامه ویژه ای دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی تئاتر درسی در خدمت تعمیق آموزش/ بین المللی شدن تئاتر درسی از سال آینده

طرح ملی تئاتر درسی در خدمت تعمیق آموزش/ بین المللی شدن تئاتر درسی از سال آینده