مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:412023-02-15سياسي

رصد پیشرفت بیمارستان ستاره خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان


نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز با حضور در پروژه بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ساخت این بیمارستان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز با حضور در پروژه بیمارستانی ستاره خلیج فارس در جوار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه که در قالب ایفای مسؤولیت اجتماعی از سوی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال ساخت است، بازدید کرد.

وی در این بازدید با تقدیر از مطالبه گری مردم، نمایندگان و مسؤولین در این زمینه، اظهار کرد: این مطالبه گری ها سبب شد تا بزودی شاهد ثمرات آن در بخش بهداشت و درمان باشیم.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اجرای پروژه ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بازدید امروز شاهد تحرک بسیار خوبی در جریان این پروژه بودیم و امیدواریم ظرف دو سال آینده این پروژه نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد تا بتوانیم یک تحول بزرگی را در زمینه توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی شاهد باشیم.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد پیشرفت بیمارستان ستاره خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان

رصد پیشرفت بیمارستان ستاره خلیج فارس توسط نماینده ولی فقیه در هرمزگان