مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:412023-02-15سياسي

استاندار یزد: اجرای سند «یزد نوین» باید مطالبه عمومی شود


محورهای سند یزد نوین باید به مطالبه عمومی تبدیل شود و در این صورت با تغییر مدیریت ها در سال های آینده محورهای این سند کماکان مورد پیگیری مدیران ادوار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، مهران فاطمی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های عمرانی استان به ضرورت و اقدامات صورت گرفته برای گفتمان سازی در خصوص سند یزد نوین پرداخت و اظهار کرد: در این راستا باید در قالب انیمیشن و فیلم های مستندگونه، وضعیت بخش های مختلف یزد در سال 1450 براساس برنامه های مورد پیگیری در این مقطع زمانی به تصویر کشیده شود.

وی به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی از منظر تیم مدیریتی استان اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی انتقادات اما باتوجه به اهمیت مسائل این حوزه، بارگذاری صنایع آلاینده جدید در محور عقدا - مهریز را ممنوع اعلام کردیم.

استاندار یزد با اشاره به وجود حدود 65 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان گفت: با محدودسازی پروژه های این حوزه بر اساس اولویت هر شهرستان و تزریق اعتبار به آنها شاهد اتمام بخشی از پروژه های نیمه تمام استان تا سال آینده خواهیم بوداین مسئول با بیان این که محور مذکور اصلی ترین بستر و جذاب ترین پهنه سرمایه گذاری استان است تصریح کرد: شرط سرمایه جدید در این پهنه، ایجاد صنایع با فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: اجرای سند «یزد نوین» باید مطالبه عمومی شود

استاندار یزد: اجرای سند «یزد نوین» باید مطالبه عمومی شود