مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:362023-02-15سياسي

حفاری در ایام نوروز ممنوع شد/ تشکیل 10 کمیته گردشگری در زنجان


معاون گردشگری میراث فرهنگی استان زنجان گفت: در ایام نوروز حفاری ها ممنوع است که برای پیشبرد برنامه های ستاد خدمات سفر دبیران ستادهای اجرایی از اکنون تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، داود آبیان، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان زنجان در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ستاد اجرای خدمات سفر به دلیل تقارن ایام نوروز با ماه رمضان متفاوت تر از سال های گذشته برنامه های خود را آغاز می کند، اظهار کرد: در ستاد هماهنگی خدمات سفر 10 کمیته تشکیل شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به اینکه برای کاهش هزینه های تبلیغاتی به سمت هوشمندسازی جاذبه های دیدنی استان رفته ایم، اضافه کرد: در این زمینه فعالیت های خوبی در حال انجام است.

وی به ایجاد بازارچه های موقت و دائمی اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز حفاری ها ممنوع است و برای پیشبرد برنامه های ستاد خدمات سفر دبیران ستادهای اجرایی از اکنون تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

در پایان این جلسه وظایف کمیته های ستاد اجرایی سفر مشخص شد که به شرح زیر است: 1- کمیته خدمات حمل و نقل: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد و حمل و نقل مسافران و گردشگران در محور های مواصلاتی و برنامه­ریزی جهت بهره برداری از حداکثر ظرفیت دستگاههای دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری در ایام نوروز ممنوع شد/ تشکیل 10 کمیته گردشگری در زنجان

حفاری در ایام نوروز ممنوع شد/ تشکیل 10 کمیته گردشگری در زنجان