مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-15سياسي

40 دستگاه حفار غیرمجاز چاه در کرمانشاه توقیف شد


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال 40 دستگاه حفار غیرمجاز چاه را در استان توقیف کرده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال 40 دستگاه حفار غیرمجاز چاه را در استان توقیف کرده ایم.

علی مرادی امروز(26 بهمن) در سومین همایش ملی کم آبیاری و استفاده از آب های نامتعارف در مناطق خشک به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه، با بیان اینکه برخورد با چاه های آب غیرمجاز بخش کشاورزی در اولویت آب منطقه ای است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 40 دستگاه حفار غیرمجازچاه را در استان توقیف کرده ایم.

وی با اشاره به مدرن شدن دستگاه های حفاری چاه، گفت: بعضا نمونه های این دستگاه ها آنقدر کوچک است که حتی قابلیت کار زیر یک چادر مسافرتی کوچک را هم دارد و در چنین شرایط شناسایی و برخورد با حفاران غیرمجاز چاه های آب کاری سخت است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه مقابله با حفر چاه های غیرمجاز نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: از اساتید، دانشجویان و جامعه علمی انتظار می رود کشاورزان را در جریان مخاطرات حفر چاه های غیرمجاز واثرات نامطلوب آن در کاهش سطح منابع آبی قرار داده و از این طریق در کاهش گرایش کشاورزان به حفر چاه های غیرمجاز تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 دستگاه حفار غیرمجاز چاه در کرمانشاه توقیف شد

40 دستگاه حفار غیرمجاز چاه در کرمانشاه توقیف شد