مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-15اقتصادي

دانش بنیان شدن کشاورزی، رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی است


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: برای افزایش بهره وری، تولید محصول بیشتر، افزایش درآمد تولید کننده و تقویت تولید از طریق ایجاد دانش جدید و دانش بنیان شدن کشاورزی تلاش می کنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: برای افزایش بهره وری، تولید محصول بیشتر، افزایش درآمد تولید کننده و تقویت تولید از طریق ایجاد دانش جدید و دانش بنیان شدن کشاورزی تلاش می کنیم.

شاهرخ رمضان نژاد، امروز(چهارشنبه،26 بهمن) در آیین گشایش دفتر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شمال استان اصفهان در کاشان، اظهار کرد: محصول تولید شده کشاورز پس از بسته بندی و فرآوری باید به موقع توزیع شود تا با کمبود مواد غذایی در هیچ نقطه کشور مواجه نشویم.

وی افزود: انتقال دانش، فراهم کردن زمینه به کارگیری دانش برای تولید مضاعف محصول و انتقال علم کشاورزی به کشاورز برای رسیدن به امنیت غذایی از دیگر زمینه های فعالیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

رمضان نژاد تصریح کرد: تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی باید در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز به سود کمتر قناعت کنند تا همه مردم بتوانند در این مدت آرامش خاطر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان شدن کشاورزی، رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی است

دانش بنیان شدن کشاورزی، رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی است