مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-15پزشكي

وزیر بهداشت: هیچ میکروب و ویروسی درباره ایجاد مسمویت دانش آموزان قمی شناخته نشد


وزیر بهداشت ضمن سفر به استان قم و بررسی بیشتر ابعاد مسمومیت سریالی دانش آموزان این استان، تاکید کرد: نمونه های زیادی از بیماران گرفته شد و به مراکز پیشرفته ما در انستیتو پاستور و .

- وزیر بهداشت ضمن سفر به استان قم و بررسی بیشتر ابعاد مسمومیت سریالی دانش آموزان این استان، تاکید کرد: نمونه های زیادی از بیماران گرفته شد و به مراکز پیشرفته ما در انستیتو پاستور و .

ارسال شد و خوشبختانه هیچ نوع میکروب و ویروسی در رابطه با ایجاد مسمویت شناخته نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی، گفت: امروز (26بهمن) در قم در بیمارستان شهید بهشتی حضور پیدا کردم و تعدادی از افرادی که به دلیل مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند را ویزیت کردم و با پزشکان و افراد مطلع نیز مذاکراتی انجام دادم.

وی افزود: به طور کلی جمع بندی ما این است که این مسمویت بسیار خفیف است و هیچگونه عارضه ای از شروع مسمومیت ها تا به امروز برای افراد ایجاد نکرده است و هیچ گونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

او تاکید کرد: خود اساتید و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی قم نهایت تلاش را انجام دادند تا درمان به موقع ارائه شود و چند تیم بهداشتی و درمانی هم از تهران اعزام شده است و در واقع جمع بندی ما این است که عامل این مسمومیت میکروبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: هیچ میکروب و ویروسی درباره ایجاد مسمویت دانش آموزان قمی شناخته نشد

وزیر بهداشت: هیچ میکروب و ویروسی درباره ایجاد مسمویت دانش آموزان قمی شناخته نشد