مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-15فرهنگي

برگزیدگان ششمین جایزه ابوالحسن نجفی معرفی شدند


برگزیدگان ششمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی توسط هیأت داوران این جایزه معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برگزیدگان ششمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی توسط هیأت داوران از میان 9 ترجمه راه یافته به مرحله نهایی معرفی شدند.

آثاری از جمله؛ هنوز دوستت دارم ترجمه سارا پالیدی، تاریخچه تراکتورها به اوکراینی ترجمه ی خاطره کردکریمی، ژنرال دلاروره ترجمه وازریک درساهاکیان، دروازه خورشید ترجمه نرگس قندیل زاده، روز ملخ ترجمه فرید دبیرمقدم، انقلابی ها دوباره دست به کار می شوند ترجمه ی طهورا آیتی، نقشه و قلمرو ترجمه ی ابوالفضل الله دادی، در جست وجوی یک پیوند ترجمه ی حانیه پدرام، ترز راکن ترجمه ی محمد نجابتی از جمله آثار ارسالی به این دوره از جایزه ابوالحسن نجفی هستند.

به این ترتیب نرگس قندیل زاده به عنوان مترجم برتر و برگردان، فرید دبیر مقدم و حانیه پدرام به عنوان ترجمه های تشویقی این دوره از جایزه ابوالحسن نجفی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به برگزیده این جایزه، نشان ابوالحسن نجفی و صد میلیون ریال وجه نقد و به مترجمان تشویقی مبلغ پنجاه میلیون ریال و نشان ابوالحسن نجفی اهدا شد.

جایزه ابوالحسن نجفی هرسال برای احترام و پاسداشت خدماتی که او به فرهنگ و ادب و عرصه ترجمه این مرز و بوم کرده، به بهترین ترجمه رمان و مجموعه داستان کوتاهی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان ششمین جایزه ابوالحسن نجفی معرفی شدند

برگزیدگان ششمین جایزه ابوالحسن نجفی معرفی شدند