مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:422023-02-15سياسي

ممنوعیت تردد تانکرهای موادسوخت در برخی محورهای سنندج پیگیری می شود


استاندار کردستان با اشاره به واژگونی تانکر حامل سوخت در محدوده سد قشلاق سنندج اشاره و اظهار کرد: مجوزی مبنی بر تردد تانکر حامل سوخت در محور سنندج-دیواندره و محدوده سد قشلاق داده نشده است، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان با اشاره به واژگونی تانکر حامل سوخت در محدوده سد قشلاق سنندج اشاره و اظهار کرد: مجوزی مبنی بر تردد تانکر حامل سوخت در محور سنندج-دیواندره و محدوده سد قشلاق داده نشده است، که این مسئله باید پیگیری شود.

اسماعیل زارعی کوشا امروز چهارشنبه (26 بهمن) در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه مردم در راهپیمایی امسال 22 بهمن حضور چشمگیری داشتند که جای تقدیر دارد اظهار کرد: مردم با وجود تمام مشکلات هر جا که نیاز بوده حضور تاثیرگذار و تعیین کننده ای داشتند و این رسالت ما را بیشتر می کند که باید با مسئولیت پاسخ داده شود.

وی افزود: نظرخواهی از فرمانداران در اجرای پروژه های بازآفرینی در شهرهای مختلف مهم است چرا که فرمانداران اشرافیت بیشتری بر نیاز شهرستان دارند و در اجرای پروژه ها باید نظرسنجی لازم از آنها صورت بگیرد.

استاندار کردستان، عنوان کرد: 3 نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس در کمیسیون تلفیق حضور دارند، که ظرفیت بسیار خوبی است و باید مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد تانکرهای موادسوخت در برخی محورهای سنندج پیگیری می شود

ممنوعیت تردد تانکرهای موادسوخت در برخی محورهای سنندج پیگیری می شود