مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:422023-02-15بين الملل

معارضان نتانیاهو: اقتصاد اسراییل را فلج می کنیم


گروه های سازماندهی تظاهرات در سرزمین های اشغالی ضمن اعلام فراخوان اعتراضات سراسری به شهرک نشینان، تاکید کردند که روز دوشنبه هفته آینده اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های سازماندهی تظاهرات شهرک نشینان صهیونیست شب گذشته (سه شنبه، 14فوریه) اعلام کردند که دوشنبه هفته آینده با برگزاری تظاهراتی سراسری در قدس و سرزمین های اشغالی، اقتصاد رژیم صهیونیستی را فلج خواهند کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری آی 24 ، موشه یعلون ، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از رهبران تظاهرات، در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: روز شنبه، تظاهرات بزرگی در کاپلان برگزار خواهد شد و افزود: دولت اسراییل غیرقانونی است و پرچمی سیاه بر فراز آن به اهتزاز درآمده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه های معترض کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ده ها سازمان، شرکت و نهاد مدنی عضو کمیته های اعتراضات، روز دوشنبه هفته آینده را، روز فلج کردن اقتصاد اعلام کرده اند؛ روزی که قرار است اولین قوانین دیکتاتورانه در اسراییل تصویب شود .

معترضان در فراخوان های خود افزودند: در همان روز، از شهروندان زن و مرد می خواهیم که از ساعت 12:00 برای تظاهرات در مقابل کنست [پارلمان رژیم صهیونیستی] به قدس بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان نتانیاهو: اقتصاد اسراییل را فلج می کنیم

معارضان نتانیاهو: اقتصاد اسراییل را فلج می کنیم