مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15سياسي

ره آورد مناظرات دانشجویان جامعه گفت وگو محور است


سرپرست جهاددانشگاهی استان ایلام گفت: هدف اصلی از برنامه فاخر فرهنگی مسابقات ملی مناظره دانشجویان را ترویج فرهنگ گفت وگو و رسیدن به جامعه ی گفت وگو محور است.

- دکتر محمد پاکزاد در آیین اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد:گفت وگو زبان ترجمان دل ، نماینده عقل و کلید بهشت و در واقع مهمترین دریچه ی روح است.

وی با تاکید بر اینکه آسیب ها و توسعه نیافتگی جوامع امروز بیشتر از فقر اقتصادی ناشی از فقر فرهنگی است، تاکید کرد: گفت وگو یک داروی موثر فرهنگی است که برای پیشگیری و حتی درمان چنین جوامعی تجویز می شود.

سرپرست جهاددانشگاهی استان ایلام هدف اصلی از این برنامه فاخر فرهنگی را رسیدن به جامعه ی گفت وگو محور و ترویج فرهنگ گفت وگو عنوان کرد و گفت: یکی از خروجی های مهم این رویداد در راستای تبیین به عنوان یکی از دغدغه ها و توصیه های پراهمیت مقام معظم رهیری طی چند سال اخیر است.

پاکزاد تاکید کرد: معظم له به درستی جهاد و تبیین را در کنار هم قرار داده و تاکید دارند شفاف سازی باید جهادی انجام شود و از بارزترین شاخصه های جهاد ، اهمیت زمان شناسی و عمل کردن به موقع است؛ پس روشنگری باید به موقع انجام گیرد تا موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره آورد مناظرات دانشجویان جامعه گفت وگو محور است

ره آورد مناظرات دانشجویان جامعه گفت وگو محور است