مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15فناوري

شهروندان نرم افزار همراه بانک را از سامانه اصلی بانک دانلود کنند


رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نرم افزار همراه بانک را تنها از سامانه اصلی بانک دانلود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی عمران فر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به هیچ وجه برای خرید شارژ، انتقال وجه، دانلود نرم افزار بانکی یا هرگونه تراکنش مالی از جست وجو در سایت گوگل یا سایر موتورهای جست وجوگر استفاده نکنید.

وی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه پس از نصب همراه بانک، یک میلیارد ریال به صورت غیر مجاز از حساب وی برداشت شده پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

عمران فر تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی پرونده به صورت ناآگاه نرم افزار مخربی را از بستر اینترنت دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کرده بود که با این اقدام در دام سارقان اینترنتی گرفتار شده و این مبلغ از حساب شاکی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و کارشناسی، متهم در یکی از استان های شمالی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

عمران فر اظهار داشت: با توجه به شیوه های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه، شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان نرم افزار همراه بانک را از سامانه اصلی بانک دانلود کنند

شهروندان نرم افزار همراه بانک را از سامانه اصلی بانک دانلود کنند