مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-15اجتماعي

جاده های استان سمنان شدیداً مه آلود است


رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه استقرار سامانه کم فشار بارشی باعث مه آلودگی شدید راه های استان شده است، گفت: کاهش شدید دید در جاده ها، - خطر آفرین شده است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت جاده های استان سمنان و با بیان اینکه استقرار سامانه بارشی طی 24 ساعت اخیر، وضعیت خطرناکی را در راه های استان به خصوص ارتفاعات ایجاد کرده است، تاکید کرد: مه آلودگی در راه های اصلی استان بسیار شدید است.

وی با بیان اینکه کاهش دید بزرگترین خطر مه آلودگی در راه های استان است، افزود: لغزندگی، یخ زدگی و مه آلودگی سه پدیده مخاطره آمیز در راه های استان همزمان با صبح و ظهر چهارشنبه است.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه مردم در صورتی که شرایط اضطراری ندارند در راه های بین شهری استان به خصوص ارتفاعات حضور پیدا نکنند، ابراز داشت: در صورتی که مردم الزام به حضور در راه ها را دارند سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کنند.

بزرگی با بیان اینکه اطمینان از سلامت بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن زنجیر چرخ و چراغ مه شکن الزامی است، گفت: در کنار مه آلودگی شدید و کاهش دید، یخ زدگی شیشه خودرو نیز به کاهش دید افزوده است لذا رانندگان برای این موضوع هم تمهیدی بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان سمنان شدیداً مه آلود است

جاده های استان سمنان شدیداً مه آلود است