مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-15سياسي

المان های حجاب و عفاف در مراکز خرید و تفریحی نصب شود


استاندار البرز طراحی و اجرای نمادها و المان های زیبا و جذاب برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را مورد تاکید قرار داد و از شهرداری ها و اتحادیه های صنفی خواست در این راستا همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن بررسی المان های طراحی شده توسط اتاق اصناف استان در خصوص ترویج حجاب و عفاف، گفت: باید این نمادها در مراکز خرید، تفریحی و تفرجگاهی اجرایی شود.

وی ادامه داد: جلوه های بصری تاثیر بسزایی در جذب افراد دارند بنابراین باید با استفاده از نظر کارشناسان در این رابطه ورود کنیم.

عبداللهی گفت: شهرداری ها باید در اماکن عمومی و تفریحی شهر با بهره گیری از طرح های زیبا و معنادار در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بویژه در حوزه حجاب و عفاف اقدام کنند.

این مقام مسؤول افزود: در راستای تحقق جهاد تبیین در استان باید بسته های جامع آگاهی بخشی برای مدیران و صاحبان تریبون مهیا شود تا از اقدامات جزیره ای پرهیز شود.

استاندار البرز اضافه کرد: اگر مردم از اهداف حجاب و عفاف و ضرورت آن در جامعه مطلع و آگاه شوند، به طور قطع همراهی مضاعفی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان های حجاب و عفاف در مراکز خرید و تفریحی نصب شود

المان های حجاب و عفاف در مراکز خرید و تفریحی نصب شود